04.01.2010.

2010.01.04. 12:58

 Kicsit furcsa lesz ezentúl 2010-et írni a címsorba, de van egy évem hogy hozzászokjak. Illetve egész pontosan 177 napom. Ennyi van ugyanis hátra a csereévből. Így a félidőben lehetnék én is olyan sablonos, hogy összefoglaljam mik történtek velem 2009-ben, de annyi posztot nem írtam, szóval vissza lehet olvasni őket. Ami érdekesebb, hogy mik fognak még történni.

Először is a legközelebbi betervezett program a félévi szeminárium, amiről már korábban írtam. Hála a tábornak úgy alakult, hogy két hetes lesz a farsangi szünetem, mivel pont a szeminárium elött egy héttel lesz. Ha már szóba hoztam a szüneteket, akkor egy picit azokat is letisztázom, kezdve a nyári szünettel. Ez itt úgy nézett ki, hogy augusztus 1-jétől szeptember 15-ig lehetett kipihenni a sulit, és épp ezért alakult úgy, hogy 2 héttel hosszabb lett az én nyári szünetem. Ezt követte az őszi szünet, ami egy komplett hét volt. Most töltöm a karácsonyi szünetemet, ami egy kicsit kitolás, mivel még december 23-án is kellett mennünk. Azonban vígasztal a tudat, hogy 3 nappal tovább is tart, mint odahaza. Február közepére időzítik a fennt említett farsangi szünetet, azután lesz egy hosszabb húsvéti szünet, és csak ezek után jön a tavaszi(!), ami félig át is nyúlik a nyárba(Május 25.-június 6.). Ez lesz az a pont, ami után már nagyon nem is fogok suliba menni, hiszen jön a Lauenburgi tábor, ahol az idén kiutazó német cserediákokat fogjuk szivatni, azután pedig YES. 

 

Ja és utólag is rohadt jó új évet mindenkinek! Én Augsburgban töltöttem a Szilvesztert egy szűk, 1-2 ezer fős társasággal. De ez úgyse érdekel senkit XD

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr571644747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása