04.11.2009

2009.11.04. 18:40

Kicsit hanyagoltam mostanság a blogot, mentségem nincs, viszont sok minden nem történt, ami miatt írnom kellett volna. Az őszi szünetem közepén vagyok, kb ez a legnagyobb dolog. Kaptam egy levelet a YFU-tól, amiben ki kellett választanom a félévi táborom helyszínét. Elsőként Münchent jelöltem meg, és a média lesz a főtéma. A maradék helyekre Berlint és Hamburgot jelöltem be, majd elválik, hova lesz még hely. A karácsonyi szünetem nagyon Szilveszter centrikus lesz, mert bár 2 hét szünetről beszélek, az első napja december 24...A féléves tábor valamikor február-március környékén lesz.

 

ha történik valami hiperszuper, akkor írok.  byez.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr541500645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.11.05. 19:19:44

A hétköznapjaidról is írhatnál ha ráérsz.
Cserébe elküldjük a friss Dóka-beszólásokat.:D

memphiS 2009.11.05. 23:35:46

ez zsarolás akar lenni?

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.11.09. 18:57:01

hogy Otti nénit idézzem: nyílt hadüzenet

][ummer 2009.11.15. 18:12:40

elég unalmas lehet hogy 11 napja semmi hiperszuper nem történik
süti beállítások módosítása