15.09.2009.

2009.09.15. 11:57

Erste Schultag. Vagy mi. Ez most egy hosszabb poszt lesz, mivel egy nap alatt annyi minden történt, mint kb egész eddigi életemben összesen. Emellett köcsög leszek, és minden részletre kitérek, hogy untassam a kedves olvasót.

 

Also, 5:30-kor már sípolt az ébresztőm, amit egy elegáns mozdulattal kinyomtam, és sikerült visszaaludnom. Június óta nem keltem ilyen korán, így ez kicsit sok volt egyszerre. Fél 8-kor vitt be nagyapám anyummal együtt a suliba. Rögtön belépésnél elfogott az "innen nincs menekvés" érzés, ezt próbáltam azzal leküzdeni, hogy úgyse kell semmit tanulnom. Megcéloztuk az igazgatóságot, ahol mindenki vagy nő, vagy nagyon öreg. Esetleg mindkettő. Ott kitöltöttem egy gyors kvízt (Születési dátum, anyaország), majd találkoztam az OFŐmmel (Herr Küegel). Hihetetlen nagy arc, már amennyire 3 óra alatt megismertem, ő tartja majd az angolt. Rengeteg férfitanár van mellesleg. Ekkor tudtam meg azt is, hogy nem 11a-s, hanem 10c-s leszek. Ez azt vonja maga után, hogy szerdát kivéve minden nap délben jövök haza. Ezután jött egy király túra a templomba évnyitózni. Érdekes, itt meg tudják oldani, hogy 1100 diák beférjen a templomba. Plusz ez egy tökéletes alkalom volt, hogy felmérjem az iskola tanulóállományát fiúkra, és nőkre bontva. A fiúknak tartok egy külön élménybeszámolót ezzel kapcsolatban privátban, ha esetleg valakit érdekel.

Életem első olyan évnyitója volt ez, amin nem aludtam el. Yo persze, az újdonság varázsa is, de ahogy ez itt zajlik... A pap tartott egy 10 perces szónoklatot, aztán egy tag, valami Mick Jagger imitátor a nyakába akasztotta az elektromos gitárt, és ment a metál. Volt dob, meg szinti, tiszta koncertfeeling. Bár ciki lett volna pogózni a templomban. 

Közben összehaverkodtam egy arccal, akiről csak remélni mertem, hogy az osztálytársam. Ő mondta, hogy futni kell vissza a termekbe, hogy a legjobb helyeket elfoglalhasd. Ismerős, nem? Megvolt a nagy bemutatkozásom is 2 tömör mondatban. Aztán szünetben egy másik arccal dumáltam, ritka nagy formának tűnik, főleg, mert az összes csajnak bemutatott a suliban. És találkoztam Angry German Kiddel is, vagy az alteregójával.

Első sulinap minden évben 11-ig van tanítás. Nem b*sztatják a gyereket, nem vitetnek be vele semmi cuccot, 11-kor békében hazaengedik. 9-től 11-ig csak 2 osztályfőnöki óra van. Ezért is írom ezt ilyen korán. Egy dolgot vesznek komolyan, mégpedig a nyelvet. Kötelező az angol, a latin, emellett kell választani egy franciát, vagy ógörögöt. Hál Istennek nem nekem.

Holnap választhatok, hogy bicikli, vagy iskolabusz, én egyelőre inkább az előbbi mellett vagyok. Most viszont alszom egyet, mert az a 4 óra, amit aludtam nem volt kielégítő. Peace.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr61383245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.09.15. 18:31:32

keezdőőődiiik kezdődikkezdődikkezdődik

memphiS 2009.09.15. 18:37:53

ez építő jellegű volt xD

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.09.15. 20:17:13

a németországi iskolaévre gondoltam

jah apropó: az ellenőrződ Dudinál van:))

memphiS 2009.09.15. 20:29:48

asszem nem fog hiányozni, de azért ne égessétek el ünnepélyesen

Csicska 1 2009.09.17. 17:22:32

gondoltam a te emlékedre eltekernénk az ellenőrződ vmi olyan taggal aki benne lenne ebben
Jó szívást, nekünk már a nyakunkon van!

Kercso 2009.09.19. 11:16:52

Hát erre egy szó illik, de nagyon:
Bekaphatod :P
süti beállítások módosítása