06.06.2010.

2010.06.06. 17:31

 

 Ennyi volt. És tényleg ennyi volt. Több mint 10 hónappal ezelőtt szálltam le a gépről Hamburgban, most pedig itt vagyok a finishben. A mai nappal véget ér az iskolaszünetem, holnap megkezdem a maradék 3 hetemet a suliban, utána vége. Nem ez az utolsó posztom, még indulás előtt biztos fogok írni egy összefoglalót, de jobb elkezdeni felkészülni az ilyenekre. A csomagomat is feladtam pár cuccal még tegnapelőtt postán, a többit viszem magammal Berlinbe, onnan  meg majd busszal haza. Ilyenkor már annyira nincs ihlete az embernek, a szünetemről még írhatok pár sort. Például, hogy Hainsfarth megnyerte a Kreisligat, első helyen zárhattak, feljebb kerültek a rangsorban. Még a szünet elején meglátogattak minket fogadófaterom régi ismerősei, velük elmentünk valamilyen Lustgartenbe is. Még írhatom, hogy így a végére a nyár is megjött, a napokban már úszni is tudtam, és csak remélem, hogy holnapra jól elromlik az idő, mert ha napsütésre ébredek, akkor engem senki nem fog elzavarni suliba. Belső információk szerint Július 6-án este 8-kor érek haza, hacsak nem robban le a buszom valahol. A google maps szerint Csehországon, és Szlovákián keresztül megyünk majd. Csehországban meg úgyse voltam még...

Dolgom nem sok maradt, a tankönyveket kell majd visszaadnom, még egy Plattenpartyra kötelező elmennem, és a vonatjegyemet kell még megvennem Berlinbe. Már ha a YFU kiküldené az időpontot, hogy mikor is legyek Berlinben. 

Mit írjak így zárásképp? 30 nap múlva találkozunk. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr592060819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása