31.01.2010.

2010.01.31. 16:54

Esik. Esik, esik, esik a hó. Nem csak otthon, hanem itt is, azzal a kölnbséggel, hogy itt már vagy 2 hete. Eleinte toleráltam, de fél méter után már engem is zavart kicsit. A buszok késnek össze-vissza, kimozdulni is alig lehet. Bár az is lehet, hogy csak én nőttem ki a hóból. Szombaton jött volna a Betreuerem, hogy a szokásos programokat megejtsük, de a hó miatt el se indult. Most áttettük a programot jövőhétre, de mivel ebben a percben is szakad a hó, nem hiszem hogy bevállalja jövőhéten az utat.

Más. Megkaptam a vonatjegyet a YFU-tól a félévi szemináriumhoz. Dél körül indul a vonatom Donauwörth-ből, és egyszer kell átszállnom Münchenben. Gondolom ott is ilyen bazi nagy pályaudvar van, de lesz egy órám, hogy megtaláljam a csatlakozást. Vagyok olyan béna, hogy így is eltévesztem. Felejthetlen lenne egy München-Budapest közvetlen járatra szállni. 

A sulinkba pénteken ellátogatott a bajor miniszter/képviselő/akárki, úgyhogy nagy felhajtás volt. Egész nap a sulit kellett kerülgetni, mert lezárták az aulát is a program miatt. A többieknek meg most volt a határidő, hogy kiválasszák a praktikumot, amire majd nyáron mennek. Nem nagyon lelkesedtek a dologért, pedig egy hetet ellóghatnak nyár előtt a suliból. Nekem nem kellett választanom semmit, mivel már rég otthon leszek ekkorra. 

Hát msot így hirtelen ennyi, majd még írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr71717342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása