21.05.2010.

2010.05.21. 21:28

 ÚÚÚÚÚÚ

 

Mik történtek itt azzztak... jó, csak én vagyok így hasraesve, de nem érdekel :D Kezdem a múlt szombattal, május fénypontjával, a történelmi vásárral. Ez szerintem némi magyarázatra szorul, mert a történelmi nem azt jelenti, hogy olyan nagy múltja van, csupán annyit, hogy ezen az (mellesleg 2 évente megrendezett) úgynevezett fesztiválon lezárják egész Oettingent, és mindenki 30 kilométeres körzetből ide vándorol, hogy középkori barbár hajlamait kiélje. Konkrét példa: egy apa 2 méterről pofáncsapta egy vizes szivaccsal a saját gyerekét. hehe... Ilyen poén játékok mellett lehet mindenféle handmade középkori kaját, piát, madeingermany cuccokat venni. Ja, meg lovagi tornát nézni. Meg berúgni. Amennyire láttam, ez egyedül csak a nagynénémnek sikerült, aki pont ügyeletes volt a kórházban, szóval necces, ha behívták volna. Viszont osztottak ingyen Vadászmestert (Jäger), tehát minimális összeg kellett az iváshoz. Ez az összeg 9 Euro, ennyibe került nekem a beugró. Itt egy kép a tömegről:

Ennyit a fesztiválról, ami még érdekesebb: tegnap és ma projektnapja volt az évfolyamomnak. Egy laza mozizással kezdtünk, Plastic Planetet néztünk. Utána persze ez volt a főtéma. Mármint hogy mennyi műanyagot is használunk feleslegesen, és mik a következményei. Voltak mélypontok, de összeségében jobb volt, mint fizikázni. Éééés ami miatt különösen vártam ezt a pénteket; ez volt az utsó tanítási napom. Legalábbis június 7-ig. Ez van, lehet engem utálni.

Holnap Bayern - Inter, és a szokásos vasárnapi focit is áttették holnapra, de néha kell egy ilyen szombat is. Ha hasonló dolgok történnek, majd írok. peace

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr842021705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása