08.09.2009.

2009.09.08. 17:18

 Zsírkréta. Én se leszek már fiatalabb, sőt, pont ezen a napon lettem egy évvel öregebb. Ebből az alkalomból - bár nem vártam el - de összeült a bő családi kör, és egy össznépi banzájt tartottunk. Most a változatosság kedvéért pezsgő volt, nem sör. A sok ember között rögtön megtaláltam az saját társaságomat: a nagynéném lánya, és a pasija betegnagy AC-DC fanok, tavaly novemberben egészen New Yorkig elmentek a Black Ice turnéra. Mutattak fotókat is. A koncert a Madison Square Gardenben volt, és abban a tömegben nem vesztem volna el... A pasas megkérdezte, hogy honnan jöttem, aztán hogy fényezze tudását megkérdezte, hogy ugye nálunk kötelező oroszt tanulni. Kicsit helyreigazítottam, de ettől függetlenül nagy forma a tag.

Sajna nekem is lassan befigyel az iskola, valószínüleg legközelebb akkor fogok írni. Addig is peace mindenkinek.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr551369154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicska 1 2009.09.12. 19:35:52

boldog születésnapot így utólag is!!!!

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.09.12. 20:07:41

majd iszom az egészségedre.:)

memphiS 2009.09.14. 22:50:55

köszi mindenkinek. pontosan 8 óra 10 perc múlva kezdődik a tanévem, ahol kb semmit se kell majd tanulnom, de névlegesen be kell járni, úgyhogy annyira nem örülök. majd jönnek a tábori élménybeszámolók, meg a perverz gólyaavató élmények.

memphiS 2009.09.14. 22:51:38

javitva: 9 óra 9 perc múlva
süti beállítások módosítása