15.02.2010.

2010.02.15. 18:10

Hallo Miteinander!

 

Jelentkezem a szokásos pofázással és szkeptikus, semmitmonó, már-már klisés, tagmondatokkal teletűzdelt szövegelésemmel. Mint amilyen pl ez volt. 

Vasárnap reggel felkeltem azzal a tudattal, hogy nemzetközi ünnepnap van. Hát persze, Valentinstag, amikor is az egész világ azért ül össze, hogy megünnepelje a névnapomat. Bár számomra már pénteken kiderült, hogy itt durvább dolgok is lesznek. Osztálytársam, Alex (aki 2 nap múlva indul Ausztráliába) beöltözött valami indiszkrét fehér plédbe, és kezében nyíllal rohangált a suliban, hogy a csajoknak rózsát osztogasson. Előtte egy nappal volt a farsangi buli itt Hainsfarthban, amin kivételesen nem vettem részt, helyette szombaton éjszaka tomboltam a tömeggel, hogy aztán másnap a saját képemen röhögjek a party-screen.de-n Ez is érdekes sztori, talán majd egyszer...

Ennek a bulinak az lett a következménye, hogy a tegnapi farsangi felvonulásból kimaradtam, inkább itthon ápoltam magam. Most bátyámék is itthon döglenek, nekik szemeszter-szünet van az egyetemen. A hét többi napjára semmi sincs betervezve, igyekszem kicsit összeszedni magam a 2 hét múlva esedékes táborra. Apropó tábor, kaptam még múlt héten egy levelet, hogy mit várok az egész szemináriumtól, meg mire tartok igényt. Profi dolog, hogy így figyelnek ránk, cserediákokra, de mivel az egészet egy spontán meetingnek képzeltem, ezért elég illúzióromboló volt, hogy előre be lesz táblázva minden percünk.

Korábban említettem, hogy semmi látható nyoma nincs a félévnek. Kicsit korai kijelentés volt, ugyanis mégiscsak van egy tájékoztató, egy sogenanntes Zeugniss, de nem nagyon vette senki komolyan.

Nagyjából ennyi, majd még írok. peace.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr161760914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása