28.08.2009

2009.08.28. 12:50

Ez kínos volt. Nagyon kínos :D Én lettem az élő példája annak, amikor a turista nem tudja, valójában mit is vesz. Röviden a sztori: ma bementünk Oettingenbe Hannesszal, neki valami gyógyszer kellett a patikából, meg könyvet akart venni, én meg gondoltam veszek ezt-azt a Rossmannban. A fogkefém is szétment már, azt is venni akartam. A nagy kínálatból kiválasztottam egy csillagromboló alakú kefét, merhogy én majd raj leszek. Képet mellékelek, tényleg nagyon sci-fi jellege van. Ki ne akarna ilyet otthonra. Aztán jött a meglepetés: mikor fel akartam avatni, rá kellett jönnöm, hogy ezzel én soha életben nem fogok fogat mosni. Kikapartam a csomagolását a kukából, és mint a villám csapott belém a felismerés: Zahnbürste helyett Prothesenbürste-t vettem. PROTÉZISKEFÉT ISTENEM! Nem a két euro miatt vagyok kiakadva, amit beleöltem, hanem azon, ahogy röhöghetett az eladó, miután távoztam. A fogkrém tubusát négyszer olvastam el, nehogy abban meg hangyairtó legyen…

 

UPDATE: Délután még elmentünk golfozni. Asszem én vesztettem, de nincs gáz, mert amennyit szakadtunk, bőven kárpótol :D

 

 

És íme a tettes. Elraktam emlékbe. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr561344014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kercso 2009.08.29. 14:13:26

:D:D:D Sok szerencsét a protézisedhez.

.: Pali :. 2009.08.31. 15:08:55

Jó ez a blog! Tettszik. Hajrá!

][ummer 2009.08.31. 21:49:33

Mi akadályoz meg abban hogy fogat mossál vele? Lehozza a lepedéket a nehezen elérhető helyekről is:D

memphiS 2009.08.31. 22:36:01

sajnos a kepékből nem szürödik le, de drótkefe-feelingje van. amúgy télleg nem lenne rossz, kellemesen masszírozza a pofámat belülről.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.09.01. 20:41:56

:D
A golffal vigyázz, ha egy megküldött labda eltalál, még hasznát veheted ennek a kefének.;)

Csicska 1 2009.09.04. 16:47:53

én ilyet alapból nem vennék, nem tudom, h jutott eszedbe :D
süti beállítások módosítása