21.08.2009

2009.08.21. 21:33

Ez a nap is csak úgy repült. Kiruccantunk Augsburgba egy kicsit várost nézni, meg Hannesnak segíteni takarítani, mert hazaköltözött az albérletéből. Augsburg maga egész yo hely, főleg, hogy most nem csak a Hauptbahnhof-ot láttam (pályaudvar). Végülis egy az egyben tiszta Gödöllő, csak tisztább. Ja és Disneyland bekaphatja, mert itt Kaufland van. Ez a Tesco németül :D És megettem az első sajtburgeremet Némethonban. Semmi különbség, csak itt drágább. Bár Bécs után már készültem a csillagászati gyorskajaárakra. Nem fotóztam semmit, mert javarészt kocsiban ültünk, és gyalogosan nem bámészkodtunk sokat. Gondolkoztam még, hogy a fogadófaterom, vagy Hannes vezet-e életveszélyesebben. Amikor felhajtottunk az Autobahn-ra, nyeltem egy bazinagyot. Az a hely maga a pokol szalagkorláttal. Annyi értelme volt, hogy láthattam sebességmérőt 200 felett...

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr771328933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prem-blogger 2009.08.22. 11:24:07

Jókezek Bálint, csak így tovább, nem ártanak ezek a polgárpukkasztó cikkek, jó csorgatni rá a nyálat :D

memphiS 2009.08.22. 12:13:08

Örülök hogy elnyerték tetszésedet. a te izlésednek amugyis nehéz megfelelni. :D
süti beállítások módosítása