11.05.2010.

2010.05.11. 13:57

 Ezzel se számoltam, de 17 éves koromra azt is megtudtam, milyen a nukleáris tél. Múlt héten, amíg odahaza 20 fokok voltak (reggelente látom az újságban), addig itt 5 fok körül ingadozott a hőmérséklet, ezenfelül egy hétig nem lehetett látni nem csak napot, de az eget se. Mindenkinek depresszív hangulata volt, jóformán semmit se lehetett csinálni. A legjobb az egészben, hogy alig változott valami, bár tegnap mintha láttam volna valami napfényfélét.

 

Nade hogy senki ne vádoljon meg, hogy olyan vagyok, mint egy nyugdíjas, hogy állandóan az időjárásról beszélek, mondok valamit az Anyák Napjáról. Hihetetlen komplikált módon ez itt nem az első, hanem a MÁSODIK vasárnapon van májusban. Bár ez is csak ilyen névleges ünnep, mivel senki se csinál semmi különöset. Én egyedüliként adtam fogadóanyumnak egy méregdrága virágot, és úgy el volt ájulva, hogy ilyenekre gondolok... nem gáz.

 

Anyák Napjával szoros párhuzamban áll a most csütörtökön esedékes Apák Napja. Ugyan még nem vagyok apa, de én is baromira örülök neki, mert iskola se lesz egész Bajorországban. Állítólag ilyenkor az az extra, hogy minden apa olyan részegre issza magát, hogy hallucinál, bár szerintem emiatt bűn volt kijelölni ezt a napot, hiszen minden pénteken ugyanezt csinálják. 

 

Egy személyes sérelmemet is megemlítem: a YFU még egy hónapja küldött nekem levelet, hogy igazoljak vissza a YES-re, ahonnan majd kapok egy részletes tájékoztatót. Lehet bennem van a hiba, de én még semmilyen tájékoztatót nem kaptam, pedig lassan 3 hete visszaküldtem a levelüket. Ráadásul nagyon gyanús, hogy nekem kell megvennem a vonatjegyem innen Berlinig, ahhoz viszont kéne a konkrét időpont percre pontosan. Ez az egyetlen dolog, amit nem akarok utolsó pillanatban leszervezni, ha már a télicuccok pakolását igyekszem minél jobban eltolni.

 

Na ennyi a fejlemény, remélem otthon is mindenki él, 55 nap múlva találkozunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr601992397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása