31.08.2009

2009.08.31. 16:10

A nyár utolsó napja. Szerencsére nem nekem. Ez a poszt igazából csak azért született meg, hogy az otthoniaknak sok sikert, és még több feleletet kívánjak a 2009/10-es tanévre. Remélem keményen megdolgoztatnak titeket :)

 

Kicsit elkanyarodok a fenti témától, bár nem történt semmi különös a napokban. Tegnap kimentünk a Hainsfarth - Löpsingen meccsre. Katasztrofális volt, és ezzel el is ment a délután. Hannesszal maratoni játék-, és filmnapot tartottunk ma, ami abból állt, hogy porig alázott vmelyik Star Warsos játékban (XBOX-on), aztán kooperativeban is. Filmeknek pedig a Ghost in the Shell moviekat választottam. Vicces, hogy mikor eljöttem otthonrol, én voltam a legnagyobb anime-ellenes, most meg azt nézem egész nap. Nem baj, mindent ki kell próbálni. A napokban valamikor bemegyek Nürnbergbe. Már picit hiányzik a városi nyüzsgés. És elkezdtem a visszaszámlálást az Oktoberfestig. Na mára ennyit, megyek és úszom egyet. peace.

 

 helpdesk: a felül kék, alul fehér csapat a Hainsfarth. nekik kell szurkolnom.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr381351053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prem-blogger 2009.09.02. 17:43:24

Nemsokára megszületik az blikk cikk, hogy magyar fiatalt vertek magyarok egy német kisvárosban... :D

memphiS 2009.09.04. 00:23:51

ebben a tanévben te is ugyanannyit voltál suliban, mint én, úgyhogy egy szavad se lehet

Csicska 1 2009.09.04. 16:46:39

kössz a jó kívánságaidat, biztos hasznomra válik...
süti beállítások módosítása