22.08.2009

2009.08.22. 12:53

Hát ma nagyot néztem. Elmentünk Nördlingenbe venni nekem új SIM-kátyát, hogy ne 200 Forintért hívjam az ittenieket. Ott kiderült, hogy nem tudom a saját mobilomat használni német SIM-mel, ezért kell vennem egy mobilt (alles zusammen 19,90 €) is. Na mondom üsse kavics, legalább 3 telóm lesz (mivel alapból kettőt hoztam otthonról). Ezek után bementünk a belvárosba, ahol mit ad Isten épp vásár volt. Beújítottam magamnak a Die Welle-t DVD-n (7,90 €). Ősidők óta meg akarom nézni ezt a filmet. Ja és vettem két üres DVD-t is, meg CD-ket, hogy legyen mire felírni a fotókat, meg zenéket (2,19 €). A végén kalkuláltam egy sort, és az eredményen ledöbbentem: 30 €-t fizettem, ami az ebben a percben érvényben lévő váltószámok szerint 8035,2 Ft. Szóval itt ennyi zsébe egy új mobil, a bele való SIM kártya, egy film DVD-n, és még plusz kacatok is beleférnek. Oké, nem csúcsfejlesztésű gép, de Samsung, és működik. Hazafele tényként állapítottam meg, hogy drága nővérkém, Franziska vezet a legveszélyesebben. Persze neki elnézzük. Akit érdekel az új számom, annak msn-en elküldöm, vagy irjon mail-t, és arra (balintmaster@gmail.com). Természetesen utolérhettek a régi számomon is.

Még egy érdekesség: minden egyes ház tetején van napkövető napelem! yo, oké, nem mindegyikén, de rohadt sokén. Van, ahol nem látni a tetőt, csak a napkollektort. Látszik, hogy itt a Zöld párt (Grünen) aktívan ott van a parlamentben is.

Le se írtam, hogy tegnap voltam Munningenben Beach-partyn. Yo volt :) nem részletezem, csak privátban.

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr191330589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prem-blogger 2009.08.22. 16:29:45

Ez a napkollektor itthon is egyre nagyobb divat a újgazdagok körében, de még sajna nem tartunk ott, hogy általános legyen.

memphiS 2009.08.22. 17:14:04

rátapintottál a lényegre, mert sajna Magyarországon tényleg luxus egy ilyen kis panel...
ezzel ellentétben itt baromira támogatnak, ha fel akarsz szerelkezni.

NDT · http://nemdomi.blog.hu 2009.08.23. 12:20:41

Faja a blog! Az iskolai élményeidre végképp kíváncsi leszek.
süti beállítások módosítása