20.03.2010

2010.03.20. 12:51

 Mindenkinek kellemes és sikerekben gazdag március 20-át kívánok. Ez a függetlenségi nap Tunéziában, illetve ma ünnepelik névnapjukat a következők: Klaudia, Áhim, Alexa, Alexandra, Azár, Csák, Hubert, Huberta, 
Hubertusz, Ipoly, Joachim, Joáhim, Joakim, Klaudetta, Klaudiána, Kötöny,Mór, 
Móric, Sugár, Sugárka, Volfram(???)

 

Ezzel nem is szeretnék tovább untatni senkit, inkább leírom, mik történtek nagyjából a mostanság. Egy szóban: SEMMI. Jó talán valami mégis, megjött a tavasz, a hó is eltűnt mindenhonnan, lehet kimenni a napra. 
Megvolt az első megemlékezés nélküli március 15-ém. Őszintén meg kell mondjam, mindig oltottam a sulis rendezvényeket, de valahogy most picit hiányzott. Az öltöny pl. nem, csak az egész nap gyászos hangulata, a Nemzeti Dal, meg ilyenek...
A suli vicces mostanság, mivel nekem nem állítottak össze új órarendet, így eggyel több lyukasom lett egy héten. A hatodikosoktól nem búcsúztam, pedig sanszos volt, hogy többet nem tudok majd bejárni a németóráikra, de lobbiztam, hogy maradhassak. Jó arcok, ők is örültek.
Nemsoká Húsvét, ami itt egy picit nyugatibb, mint otthon, hiszen nincsen locsolkodás (amennyire eddig hallottam), de van tojáskeresés, meg hasonló játékok, amik lefoglalják a gyereket, amíg a szülők isznak. És persze a két hetes suliszünet.
Nem mellesleg mindenkin kiütött a tavaszi fáradtság, még egy bulit is kihagytam, és inkább aludtam. Nem fog túl sűrűn ilyen előfordulni, elég bizarr volt.
Ami még említésre méltó, hogy holnap megkezdődik a fociszezon, így a vasárnap délutánjaim előre be vannak programozva a következő bő 3 hónapra. 

Hát így most hirtelen ennyi, élek, meg minden. Majd még írok, ha lesz valami. peace

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://liveingermany.blog.hu/api/trackback/id/tr381854416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása